Hoe verwijder ik ingetrokken kaarsvet uit mijn witte hoogglans tafel?

Een donkerbruine kaars is op mijn hoogglans witte tafel gelekt. 2 dagen later viel het me op en heb ik het kaarsvet voorzichtig verwijderd. Helaas blijft er een oranje waas achter op mijn tafel, het lijkt of het erin getrokken is. Weet iemand hoe ik deze vlek zonder de tafel te beschadigen, zou kunnen verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (4)

Ik heb een verfspetter op de tafel gehad en als ik die verwijderde bleef een waas achter op de plek waar hij zat, met alles geprobeerd eruit te halen, niks lukte, totdat mijn schoonpa aankwam met graffitiverwijderaar.. De tafel is weer als nieuw.. duur spul maar dat was t me zeker waard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verf is iets totaal anders dan kaarsvet, wat allebei op een andere manier verwijdert moet worden, vandaar de min
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graffitiverwijderaar zit vanalles in, ook spul tegen vetten, een soort multioplosser :P
Absorberend keukenpapier en strijkbout ???
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt niet, dat kost je je tafel!!!!!!!
Of kijken of het werkt met kaarsenolie, even deppen, het is weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal kaarsvet van meubels en vloer met een haarfohn op z'n warmste stand en dan deppen met keukenrol je krijgt dan geen krassen. Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kaarsenvet zal je er misschien wel mee wegkrijgen, maar hoe krijg je de kleurstoffen uit je tafel. Ik heb zelf een oranje kring op een witte bank, van een holle kaars waarin ik een waxinelichtje had gebrand. Ben dus zeer benieuwd naar jullie antwoorden.